🏆 Das Import wint goud bij de Digital Impact Awards in Londen

🏆 Das Import wint goud bij de Digital Impact Awards in Londen

Das Import heeft goud gewonnen tijdens de Digital Impact Awards 2025 in Londen!
Samen met Happy Horizon en Vortex Agency ontvingen we de Gold Award in de categorie “Best Use of Data” – een prestigieuze erkenning voor campagnes waarin data op een vernieuwende en creatieve manier wordt ingezet.

Slim gebruik van data en storytelling

De bekroonde campagne liet zien hoe data en creativiteit samen kunnen zorgen voor maximale impact.
In korte, krachtige video’s vertellen klanten:

“Hoe ik €xx.000 bespaarde door mijn droomauto uit Duitsland te importeren.”

Door slimme segmentatie, meetbare data-inzichten en een creatieve contentstrategie is een vaak technisch onderwerp – het importeren van een auto – op een frisse, inspirerende manier tot leven gebracht.

Over de Digital Impact Awards

De Digital Impact Awards worden jaarlijks uitgereikt in Londen en erkennen de beste digitale communicatieprojecten in Europa.
De categorie Best Use of Data beloont organisaties die data effectief inzetten voor analyse, optimalisatie en creatieve uitvoering van campagnes – met aantoonbare resultaten.

Dank aan onze partners

Deze award is een gezamenlijk succes met onze partners Happy Horizon en Vortex Agency, die met hun creatieve aanpak en data-gedreven strategie dit resultaat mogelijk hebben gemaakt.
In het bijzonder bedanken we Joris Hoogenboom, Bart Kampschreur, Sjoerd Cornelisse, Jaap Stolk en Tobias Bakker voor hun inzet en samenwerking.


📽️ Bekijk onze LinkedIn-post over het winnen van de Gold Award

👉 Bekijk onze LinkedIn-post over het winnen van de Gold Award


Over Das Import

Das Import is specialist in het importeren van jonge, exclusieve auto’s uit Duitsland.
Met behulp van data-analyse en slimme online campagnes maken we het importeren van auto’s transparant, voordelig en eenvoudig voor onze klanten.

Vorig bericht Volgend bericht