Doorzoek 206.700 Duitse occasions
  • Incl. BPM + importkosten
  • evt. inruil of financiering

BPM indicatie?

Auto gevonden op een Duitse autosite? Stuur ons de advertentielink en ontvang gratis een indicatie van de totale kosten.

EEN BMW 3 serie importeren UIT DUITSLAND

Uw volgende BMW 3-serie touring, sedan, cabrio of Gran Tourismo uit Duitsland importeren heeft veel voordelen. Allereerst is er sprake van een belangrijke kostenbesparing. Daarnaast is het aanbod op de Duitse markt veel groter dan in ons land. Hierdoor is het beter mogelijk de BMW 3-serie te vinden die helemaal aan uw persoonlijke wensen voldoet. Das Import staat u graag terzijde bij het importeren van uw BMW 3-serie. Via de onderstaande zoekmodule kunt u een groot aantal Duitse auto's uit de BMW 3-serie bekijken, inclusief alle bijkomende kosten zoals BPM en import. In tegenstelling tot op Duitse autowebsites ziet u hierdoor meteen waar u aan toe bent, zodat u een juiste afweging kunt maken bij het al dan niet importeren van een BMW 3-serie uit Duitsland.

10.024 BMW 3-series uit Duitsland incl. BPM en import kosten

Interieur
Exterieur
Bekleding

Zoekresultaat 10.024 importauto's

  • Troisdorf, Duitsland
  • Stationwagen
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 143 PK (105 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 120 g/km
02/2012
216.000 km
10.890
incl. BPM en importkosten
  • /Werdorf
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 143 PK (105 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 120 g/km
05/2012
212.150 km
11.305
incl. BPM en importkosten
  • 2
    DE-42929?Wermelskirchen
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 116 PK (85 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 119 g/km
03/2012
172.588 km
11.560
incl. BPM en importkosten
  • 41A
    DE-46485?Wesel
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 116 PK (85 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 119 g/km
05/2012
182.086 km
12.093
incl. BPM en importkosten
  • 2
    DE-42929?Wermelskirchen
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 116 PK (85 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 119 g/km
03/2012
159.800 km
12.170
incl. BPM en importkosten
  • />DE-48455?BadBentheim
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 116 PK (85 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 114 g/km
12/2012
214.068 km
12.277
incl. BPM en importkosten
  • 358
    DE-50739?K?ln
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 143 PK (105 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 120 g/km
04/2012
186.000 km
12.356
incl. BPM en importkosten
  • 29
    DE-52249?Eschweiler
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 184 PK (135 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 128 g/km
03/2012
212.000 km
12.519
incl. BPM en importkosten
  • 32
    DE-47495?Rheinberg
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 184 PK (135 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 128 g/km
03/2012
300.000 km
12.718
incl. BPM en importkosten
  • 8
    DE-80687?M?nchen
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Diesel, 116 PK (85 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 119 g/km
03/2012
177.200 km
12.770
incl. BPM en importkosten
Getoond 1–10 van 100241234567...10021003

De BMW 3-serie

Sinds 1975 produceert BMW een middenklasse-auto onder de naam 3-serie. De eerste 3-serie (E21) volgde de 02-serie uit de jaren zestig op en was in het modellenpalet gepositioneerd onder de enkele jaren daarvóór gelanceerde 5-serie. Het model sloeg meteen aan en bevestigde de leidende positie op de markt van sportieve middenklassers die het merk BMW sinds de jaren zestig innam. De introductie van de zescilindermodellen in 1977, en dan in het bijzonder de potente 323i, verlegden de grenzen van wat in deze klasse tot dan toe gebruikelijk was. Aan de onderkant van het programma verscheen in 1980 de goedkopere 315. De Duitse carrosseriebouwer Baur leverde een cabriolet met rolbeugel op basis van de E21.

In 1982 zag de tweede generatie van de BMW 3-serie het licht (E30). Nieuw was de verkrijgbaarheid van een vierdeursversie. Enige tijd later verscheen ook een door de fabriek ontworpen cabriolet van de E30. In 1986 kwam een vierwielaangedreven uitvoering op de markt, de 325iX. In het zelfde jaar verscheen de ultrasportieve M3. Het modeljaar 1988 bracht een combiversie onder de naam Touring. 1990 was het geboortejaar voor de derde generatie 3-serie (E36). Van de E36 verscheen voor het eerst een echte coupéversie. Nieuw in de in 1998 geïntroduceerde vierde generatie (R46) van de BMW 3-serie was een direct ingespoten dieselmotor in de 320d. Deze motor stond garant voor een aanzienlijk verkoopsucces. In 2001 lanceerde BMW de Compact-modellen, een driedeursversie die was bedoeld als antwoord op duurdere uitvoeringen van modellen als de Volkswagen Golf en de Opel Astra en de door Mercedes aan het modellenscala toegevoegde coupé op basis van de C-klasse.

In 2005 zag de vijfde generatie (E90) van de 3-serie het licht, waarvan na enige tijd ook weer een Touring (E91) verscheen. De nieuwe coupé (E92) uit 2006 en cabriolet (E93) uit 2007 waren in tegenstelling tot eerdere versies voorzien van een aanzienlijk afwijkende carrosserie. In 2012 kwam de zesde generatie 3-serie op de markt (F30). Het model werd wederom leverbaar als Sedan, Touring, Coupé en Cabriolet en in verschillende motorvarianten zoals de benzineversies 320i, 330i en 340i, de diesels 316i, 318i 320i, 330i en 335i en zelfs met een 1.5 driecilinder TwinPower turbomotor. Ook deze generatie is er in geslaagd het succesvol op te nemen tegen geduchte concurrenten als de Mercedes C-klasse , de Audi A4 en de Volkswagen Passat.

Das Import helpt u met de import van uw BMW 3-serie uit Duitsland

Het importeren van uw BMW 3-serie begint met het zoeken naar de voor u geschikte auto. Gebruik hiervoor onze zoekmodule, waarbij u direct de uiteindelijke kosten kunt zien.

Let u bij de aanschaf van een auto in Duitsland goed op de leeftijd en de kilometerstand. Deze factoren zijn namelijk van invloed op de te betalen BPM en/of de BTW. Meer hierover leest u op onze pagina Minimum leeftijd en kilometerstand voor BPM en BTW.

Om u in iedere fase van de mogelijke import van een auto van informatie te voorzien heeft Das Import een uitgebreid stappenplan voor het invoeren van een auto voor u samengesteld. U vindt dit overzicht op de pagina Auto import Duitsland - stappenplan. Het geeft u alle noodzakelijke informatie over het kopen van een auto in Duitsland, autotransport, het invoeren van een auto bij de RDW en de douane.

Door zo slim mogelijk gebruik te maken van de complexe en doorlopend veranderende regelgeving kan Das Import profiteren van het voordeligste BPM-regime; winst die direct in uw portemonnee terugvloeit. Alleen al deze besparing zorgt ervoor dat onze auto import service zich negen van de tien keer meteen terugverdient.

Populaire modellen van de BMW 3-serie om te importeren

Wij kunnen alle BMW 3-serie modellen voor u importeren. Enkele voorbeelden van populaire modellen uit de 3-serie zijn de BMW 320, BMW 325, BMW 330 en de BMW 335 of bijvoorbeeld de BMW 330 Gran Turismo.

Auteur: Job Das
Een auto importeren in zes stappen: