Doorzoek 204.892 Duitse occasions
  • Incl. BPM + importkosten
  • evt. inruil of financiering

BPM indicatie?

Auto gevonden op een Duitse autosite? Stuur ons de advertentielink en ontvang gratis een indicatie van de totale kosten.

Rest-BPM berekenen: deze module doet het automatisch voor u

Het importeren van gebruikte auto’s uit (met name) Duitsland heeft de afgelopen jaren een grote vlucht genomen. Heel verwonderlijk is dit niet; er is in Nederland steeds meer vraag naar jonge gebruikte auto’s. Op basis van uitsluitend het Nederlandse occasionaanbod kan de handel deze groeiende vraag niet bijbenen. Om toch aan de vraag te voldoen, worden er steeds vaker auto’s uit Duitsland geïmporteerd.

Het invoeren van een auto uit Duitsland heeft ontegenzeggelijk veel voordelen. Deze voordelen hebben onder meer betrekking op de prijs – de prijzen van Duitse auto’s zijn aanzienlijk lager –, het grotere aanbod en het betere gemiddelde uitrustingsniveau van Duitse auto’s. Maar er zijn ook uitdagingen voor degenen die een auto uit Duitsland willen importeren. De berekening van de BPM vormt een van de grootste struikelblokken.

Berekening rest-BPM complex

Als er slechts één berekeningswijze voor de BPM mogelijk zou zijn, zou deze materie absoluut te overzien zijn. Helaas is de realiteit weerbarstiger. Afhankelijk van de leeftijd van een auto, zijn er verschillende berekeningswijzen mogelijk. Waar het ene BPM-regime het voordeel van de import van een auto reduceert tot vrijwel nihil, resulteert de andere berekeningswijze in een forse financiële meevaller. Het berekenen van de rest-BPM is dus beslist een zaak om enige aandacht aan te besteden.
Unieke module biedt duidelijkheid

Wie een auto uit Duitsland wil importeren, schiet weinig op met onduidelijkheid over wat die auto bij import naar Nederland zal gaan kosten. De Duitse autosites bieden hierover vanzelfsprekend geen enkele informatie. Tot voor kort was men voor het verkrijgen van meer zekerheid overgeleverd aan natte-vinger-werk of het moeizaam zelf berekenen van de BPM. Maar om dat nou te moeten doen bij elke auto die mogelijk interessant is…Gelukkig is al dat uitrekenen dan wel globaal inschatten sinds kort niet meer nodig. Sinds Das Import op zijn website een unieke zoekpagina heeft geïntegreerd die u bij elke getoonde auto moeiteloos laat zien wat de uiteindelijke prijs van de auto zal zijn, na import en afdracht van alle vereiste heffingen. Nog nooit was het zoeken naar een geschikte Duitse importauto zó eenvoudig.Klik hier om direct naar het online zoekformulier te gaan: aanbod.

Gratis berekening BPM

De zoekmodule biedt een overzicht van circa 185.000 gebruikte auto’s die via betrouwbare kanalen op de Duitse occasionmarkt worden aangeboden. Dit levert een ruim aanbod van de populairste merken en typen op. Maar misschien heeft u een ander autotype op het oog, of heeft u zelf via een andere leverancier een auto gevonden die u wilt importeren. Ook in de gevallen waarin u niet kunt terugvallen op de online zoekpagina, kan Das Import kosteloos de BPM voor u berekenen. Deze vrijblijvende service weerspiegelt onze bedrijfsfilosofie en ons streven om u als klant zo goed mogelijk te helpen bij de import van uw auto uit Duitsland. Klik hier om de rest-BPM te laten berekenen: bpm-berekenen of gebruik onderstaande zoekmodule om uw importauto incl. BPM te bekijken.

Interieur
Exterieur
Bekleding

Zoekresultaat 204.871 importauto's

  • 230-250
    DE-41063?Moenchengladbach
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 60 PK (44 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 97 g/km
12/2012
35.701 km
8.076
incl. BPM en importkosten
  • beiStuttgart
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 60 PK (44 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 95 g/km
06/2013
33.000 km
8.096
incl. BPM en importkosten
  • 3
    DE-01723?Wilsdruff
  • Hatchback
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 60 PK (44 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 97 g/km
10/2012
27.626 km
8.202
incl. BPM en importkosten
  • 28
    DE-22111?Hamburg
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 75 PK (55 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 98 g/km
07/2013
26.800 km
8.226
incl. BPM en importkosten
  • 151
    DE-36039?Fulda
  • Sedan
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 75 PK (55 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 98 g/km
01/2013
45.720 km
8.249
incl. BPM en importkosten
  • 4
    DE-44653?Herne
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Onbekend, 68 PK (50 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 79 g/km
06/2013
42.302 km
8.260
incl. BPM en importkosten
  • 34
    DE-67346?Speyer
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 68 PK (50 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 79 g/km
09/2013
32.639 km
8.273
incl. BPM en importkosten
  • 34
    DE-67346?Speyer
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 68 PK (50 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 79 g/km
09/2013
35.967 km
8.273
incl. BPM en importkosten
  • 13
    DE-94481?Grafenau
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 60 PK (44 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 95 g/km
11/2012
54.320 km
8.346
incl. BPM en importkosten
  • 11
    DE-26723?Emden
  • Onbekend
  • Handgeschakeld
  • Benzine, 60 PK (44 kW)
  • Bron: www.mobile.de
  • CO2-uitstoot: 97 g/km
10/2012
60.000 km
8.361
incl. BPM en importkosten
Getoond 1–10 van 2048711234567...2048720488

< Importeer mijn auto: doorzoek 195.000 Duitse occasions incl. BPM Bereken BPM op de voordeligste wijze, anders draagt u te veel af >
Auteur: Job Das
Een auto importeren in zes stappen: